Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Leter etter andre alenemødre i buskerud
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 er selv i nedre eiker. har en gutt på 3 mnd. du a?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Kongsberg her ) Har ei jente på 15 mnd..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Kongsberg? Jeg bor i nærheten. har en på 15 mnd. jeg også.
neekap Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Ja, meg fra Kongsberg ) send meg gjerne en pm!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 jeg er fra mjøndalen. to gutter en på 5 og en på 2...
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷLinne&2pjokkerƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 er fra solbergelva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå