Gå til innhold

Storebror og knerten eller noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var det som var bra mot molusker igjen? Var det ikke du som svarte på det her inne på en tråd storebror og knerten? eller husker jeg feil? var en eller annen krem man får kjøpt på helsekost, ikke de kapslene. Noen andre som har tips? Jenta mi har fått molusker, å vi har testa ut jojoba olje og det funker iværtfall ikke :(

Prøvde å søke etter innlegget men den søkemotoren her inne er jo håpløs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet dessverre ikke. Men lurer på hva molusker er?

Skrevet

Molusker har et mer folkelig navn med vannvorter. Molusker skyldes et virus, men ikke det samme som forårsaker vanlige vorter. Hvis man får dette som barn er man trolig immun mot det resten av livet. Molusker er små kviselignende vorter. Oftest er det barn som får denne sykdommen.

Skrevet

Eh, ja jeg har svart på det en gang, var en krem fra helsekosten. Husker ikke navnet, men om du går på en helsekost og spør, så bør de vite, og vet de ikke, så ber du de ringe sin overordnede.

Skrevet

Takk for det ranveig ;) Jeg får prøve ut tipsene, ser tea tree olje er det som er mest anbefalt både her inne og på kjerringråd men det får man vist bare kjøpt hos body shop og den nærmeste butikken er i ski som nesten er 10 mil unna.. det beste er jo la de bli borte selv, men det ser ut til å ta evigheter og jenta mi har dem i hele ansiktet så det er likosm ikke noe særlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...