08 + april spire Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Hei. Jenten min har fått små prikkede utslett på låret. Ser ut som mini vannblemmer. Såg nettopp at nå har det også spredd seg til leggen hennes. Har prøvd å smøre inotyl på men det har ikke hjelpt. Noen som vet hva dette kan være?
Slæsh84 Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Er huden rød med noen slags vannblemmer oppå det røde? Måten du beskrev det på hørtes det ut for meg at det kan være elveblest.. (ut ifra min erfaring) Elveblest = Allergisk reaksjon (noe kroppen ikke har tålt) Datteren min har fått det flere ganger,det kan klø, men er veldig vanskelig å finne ut hva de har reagert på.. Noe hun har spist? Ville ringt hs i morgen å høre me dem. Bare vær obs hvis hun får det i ansiktet å spes. ved munnen, da kan de hovne opp å få pustevansker..!! Lykke til
08 + april spire Skrevet 24. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2009 Takk for svar. Nei kan ikke si at det er noe rødt rundt. Det er bare som veldig små vannblemmer. Hun er i helt fin form. Ser ikke ut som at det plager henne noe. Jeg kan ta på det uten at hun bryr seg om det. Får ringe hs eller legen i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå