Gå til innhold

Mor bygger rede....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det sies at de siste ukene før termin bruker mor til "å bygge rede"....

Det kan jeg sannelig si at jeg også har begynt med. Nå er babyklærne vasket og strøket, sengen redd opp, vogna gjort klar og første pakke med bleier er kjøpt inn. Begynte i går, da var tiden inne og jeg satte i gang. Må si det er koselig å brette sammen klær i str 56 igjen! Kan ikke huske at de var sååååå små! Fire uker til termin, hodet er festet, så nå kan babyen bare komme!

 

Hilsen Oslomamma:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så koselig =)

 

Må si du har klart å holde deg lenge, ikke verst!

Vogna og senga har stått klar i hvertfall en mnd nå, samme med all vask av klær hehe!

Har tilogmed vaska sengetøyet en gang ekstra å =P

Tatt siste med bleier og sånn forrige uke så her kan han bare kommer. Har fire uker igjen jeg å =)

 

Hodet har ikke festa seg, men det er der nede =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge dere har jo holdt dere lenge:P hehe...senga var klar for ihvertfall 1 1/2 mnd siden...vogna kjøpte jeg på salg så den har stått klar en stund...( har til og med kjøpt voksipose):P

 

Har enda ikke kjøpt bleier da... men har fått såpass mange gratispakker i posten at jeg venter litt med å kjøpe bleier...

 

Har også 4 uker igjen...(eller det var igår)

 

Og vasket babyklær har jeg gjort siden jeg var 6 mnd på vei:P hehe..!

 

Hodet er nede og festet hos meg så hun må bare komme! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en hærlig følelse å styre med småklær og diverse babyutstyr ja :D vasket og klærne for halvannen mnd siden,har redd senga,kjøpt vogn,vippestol,og babybjørn :) men nærmer seg her da :) 9 dager til termin,så er kjeeempeklar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...