Gå til innhold

Ang. fødsel

Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser her at noen har laaange fødsler som går over dager. Evt ved igangsetting bl.a.

Det jeg lurer på da er om barnefaren får lov å overnatte der sammen med den fødende inne på det rommet? Jeg mener, om det er tette rier, men liten åpning må det jo være en mulighet for den kommende pappaen og få sove litt han også???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt opp og lurer på det samme.... Vil jo helst slippe å være alene på sykehuset.......

Skrevet

Så lenge mor er på sykehuset pga fødsel skal far få være med.. Iallefall etter det jeg har hørt.. Denne tiden får faktisk far være der gratis.. I forhold til om han skal ligge over på barsel sammen med mor...

Skrevet

Så lenge mor er i fødsel, vil nok far få være tilstede hele tiden. Om han får en god seng å sove i, er vel heller usikkert, mulig han må ta til takk med en lenestol :)

Det var i alle fall det mannen min fikk.

Skrevet

Vi dro på sykehuset etter at vannet var gått, men hadde ikke skikkelige rier. Jeg fikk ikke reise hjem igjen, men skulle bli satt i gang dagen etter. Vi tok da inn på sykehushotellet. Pappaen måtte betale, men jeg bodde der gratis siden jeg var innlagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...