Gå til innhold

liten mage = liten/tynn baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i 29. uke, og har nesten ikke mage, ser ut som jeg er bare 19-20uker på vei.. alt kjennes bra og lillegull sparker og spreller, og er ikke videre bekymret, men undrer litt siden jeg ikke legger på meg noe eller vokser særlig til tross for at jeg spiser normalt..

er det samsvar på barnets størrelse og vekt, og magen?

regner med jeg bærer barnet lavt og dypt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt tilfelle hadde det ikke noe å si at min mage hadde helt normale mål. Hver uke det ble målt var jeg akkurat på streken man "skal" være, og ut kom en baby på 4720 :) Så neida du trenget nok ikke bekymre deg såfremst jm ikke nevner noe om det. Mye handler om hvordan baby og morkake er plassert :)

Skrevet

jeg hadde ikke spes stor mage, men det kom ut en pjokk på 4 kg og 53 cm! husk at du legger mest på deg den siste tiden av grav!! la ikke på meg noe som helst flr 6 mnd omtrent, men så kom det tilslutt 12 kg :) du kan også ha innovervendt livmor, noe som resulterer i indre mage.

Skrevet

høres topp ut, håper å ende på ca3500! :P

men greitt å slippe å bekymre seg unødvendig!:)

tusen takk jenter!

Skrevet

på meg var det ikke mulig å se gravid, med mindr ejeg hadde singlett og man stirret nøye. da jeg fødte sa jm at det ikke så ut som jeg var 4 mnd på vei engang og det var den minste gravidmagen hun hadde sett hehe:P men min baby var helt normal, 50 cm og 3400 g.

Skrevet

Hehe..nei alle med små mager i starten får babyer over 4 kg ;)

Skrevet

Det stemte i hvertfall på meg, ja. Syntes ikke på meg før jeg 6 mnd på vei. Og ut kom 4,5 kg´s babyer. ;p

Skrevet

Da jeg var i uke 29. kunne man ikke se at jeg var gravid, - muligens med unntak av om man så meg uten klær ;)

Jeg hadde liten mage helt til slutt, og så nok aldri i nærheten av høygravid ut... men ut kom en heeelt gjennomsnittlig stor baby! :)

Skrevet

hehe, da kanskje jeg må snu om på bekymringene mine:p

fra å håpe den legger på seg mye til å fåpe den ikkje blie 4kg+

heh, neida.. det går nok bra uansett, kan være frisk og fin enten en ender på 2,5 eller 4,5!:)

Skrevet

dvs 3500 gram og 52 cm ;)

mvh Anonym 18:59

Skrevet

Med mine to første barn hadde jeg høye symfysemål, og alle trodde jeg var laaangt på vei. Jeg hadde en kjempe stor mage, men guttene var knappe 3 kg godt på overtid. Jeg gikk ikke så mye opp i vekt, og spiste som en hest.

Skrevet

Med eldste så hadde jeg liten mage. Var ikke synlig gravid før i uke 30 og lå et stykke under den rød streken, nesten under det grønne feltet.

Babyen var 3800 ved fødsel, ikke særlig liten.

Med andre var magen kjempestor og langt over den rød streken og nesten over det grønne.

Babyen var 4 kg, bare 200 gram mer, men jeg var jo redd han ville veie nærmere 5 kg etter den store magen å dømme...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...