Gå til innhold

magevirus eller ??

fødeklar lillegull 13.09.09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynt å fly på do i ettermiddag, skikkelig dårlig i magen.og uggen....termin om 3 uker...begynner å lure på om det er noe på gang. Masse kynnere også...Kan jo være et virus også. Noen som har opplevde dette like oppi fødsel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uggen i magen i dag jeg også og skikkelig slapp. Har også tre uker igjen.Har vært i kjempeform hele tiden men i dag har jeg ikke hatt lyst eller ork til å gjøre noe som helst ,men det går jo så mye rart nå for tiden så har vel kanskje fått et snev av ett eller annet virus....

Skrevet

Begynte med å fly på do for ca en uke siden. Kommer plutelig over meg som om jeg har skikkelig magasjau...men kan gå flere timer til neste gang. Hatt hvertfall en gamg om dagen den siste uka...litt under 4 uker igjen. Tenkte akkurat det samme at det var noe på gang da det begynte..mamma forklarte at sånn begynte hennes rier...men da skulle de vel strengt tatt ha begynt for min del;-) men er vel noe som skjer med kroppen vår nå den siste tida, men har ingen erfaring om hvor lang tid før fødsel det kan begynne sånn.

Skrevet

Hei:)) vi får vel bare vente å se....spennende uansett, selv om jeg belager meg til å gå til termin og forhåpentligvis ikke over :)) ikke så mye som skjer her i hvert fall, bortsett fra kynnere da...:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...