Gå til innhold

Risiko perm??? svangerskapspenger??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det nokon som veit kva risiko perm er? Er det det samme som svangerskapspenger? Og blir svangerskapspenger trekt frå foreldrepengane?eller kortare svangerskapspermisjon?

 

Usikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Har aldri hørt om risiko perm, men jeg har gått hjemme 2 ganger på svangerskapspenger. Jeg er elektriker og jobber i industrien. Når du har en arbeidsplass som utgjør en risiko for deg så du ikke kan arbeide der og arbeidsgiver ikke kan finne alternativt arbeid til deg, men du er frisk og rask har du rett på svangerskapspenger. Det er vanelig lønn som blir utbetalt av arbeidsgiver men som de får igjen av NAV. En veldig grei løsning! Bedriftshelsetjenesten skal ha alle kriteriene for å få svangerskapspeneger, og er de som bør anbefale deg denne løsningen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk Anki!

Eg jobber i industri eg og, og to kollegaer som fekk barn i år fekk svangerskapspenger heile svangerskapet.Eg har akkurat samme jobb men eg har ikkje fått tilbod.Er på tilrettelagt arbeid.Mykje meir stress siden har to barn som må stå opp kl.6 for at eg skal komma meg på jobb 40 min. unna og må stressa heimatt for å henta dei i sfo og barnehage...(jobba skift før mange fri dagar)Veit ikkje kor lenge eg klarer detta stresset.

Svangerskapspengane blir ikkje trekt frå foreldrepengane??

Lenke til kommentar
Del på andre sider