Elvirra Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Er litt bekymra:(Har 8 uker igjen, kjenner lille snuppa sparker og snur seg,MEN kjenner ikke at ho sparker oppover!!Hvorfor?? Har vært på 2ul(uke12+uke20), alt har vært strålende..Jeg er veldig overvektig,kan det han noe å si?
icls Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Jeg har vært øyeblikk 4 uker igjen og har egentlig ikke kjent noe særlig gjennom svangerskapet i det heletatt annet enn noen bobler histen og pisten og noen bittesmå spark innimellom,jeg er også overvektig.Så at man er overvektig kan jo ha noe å si.Min har det heller ikke vært noe galt med ,alt har vært strålende på hver UL.Men jeg har har en morkake som ligger foran og en litt liten baby så der har du meg. Dessuten så får de jo mindre plass etterhvert og da kjenner man ikke like mye som før heller. Men er du veldig bekymret er det jo bare å kontakte føden,JM el noe.:-)
AngryBird Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Kansje ho ganske enkelt ligger med bena ned?
icls Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Ja,det er sant....eller at ligger med ryggen ut så bena er inn mot ryggen din..:-)
Marbella Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Til meg ligger hun med rumpa opp og fot sparkene er ned mot høyre side.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå