Marihøna73 Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Tips om gode ammebher mottas med takk :-)
nesten30 Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Jeg har kjøpt noen deilige i bomull med spiler på H&M til 149 kr. Slet med å finne BH'er med god støtte nå og nærmest snublet over disse på H&M. Synes de er kjempegode nå og har kjøpt noen til i en cup-str større til etter fødselen.
koala Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Jeg har kjøpt to par på nett butikken som reklamerer her på BIM sidene, de er gode å ha på og lekre å se på med blonder osv. Ellers kommer jeg til å kjøpe noen i microfiber på en "finere" dameklær-butikk som fører mye kvalitets-bh i alle varianter. Men har også kjøpt to stk i en og to cupstørrelser mer enn jeg har nå på Obs (99,-) som er til barseltiden når puppene er mega ømme og store.
entil :) Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Jeg hadde noen fra Kappahl sist som jeg var veldig fornøyd med. Til min store glede oppdaget jeg at de hadde de fremdeles, så da har jeg kjøpt de samme denne gangen. De er med spiler og blonder. Vet at mange sverger til ikke å ha spiler når de ammer. Men jeg hadde ikke problemer med dette sist og synes det er mer behagelig. Satser på at det går greit denne gangen også.
AngryBird Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Bør man kjøpe i en størrelse større enn bhen man bruker før fødselen? Er jo ikke greit å vite _nå_ hvor mye større dem blir. HAr allerede vokst fra b til c så kan virkelig ikke se for med åssen det blir og evt ha D pupper!!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Jeg har kjøpt meg 3 stk billige uten spiler på HM så tenkte jeg at jeg skulle se hvor store/små puppenen mine blir etter hvert før jeg evt invisterer i noen dyrere/finere. Trodde sambo skulle si at de var rare, men han syntes (av alle ting!) at jeg så sporty ut der jeg satt i joggebukse, ammebh og ammetopp, he he. Hadde jeg bare følt meg sporty også
Jørgensmamma_86 Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 På laredoute.no selger de en type kjempegod og fin ammebh! Den har litt sånn blondelook, og finnes bla i svart:) Kjempegod bh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå