Gå til innhold

Hvor ble det av Jostein Flo innlegget?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FORSTÅR DU IKKE AT NAVNGITTE INNLEGG ER TOSKETE OG TEIT OG KANSKJE ULOVLIG?

Skrevet

Det er jo Trine som lurer på dette,garantert!

Skrevet

Nei. Hun kan jo bare spørre han.

Det er nysgjerrige høns som lurer.

Få dere et liv.

Skrevet

Kanskje hun skal ha "bevis" før hun konfronterer han med det?

Ikke for det,skulle likt og hørt historien jeg ;) Og det hadde sikkert du også ;)

Skrevet

Tror også det er Trine som er ute og fisker - igjen. Hvorfor skulle akkurat DET innlegget etterlyses, han er jo ikke akkurat superprofilert og spennende for tida... med mindre man er gift med han og tilfeldigvis kommer over en sladretråd på Dib :-)))

Skrevet

Herregud.. Syke mennesker! La nå fyren få fred! Hadde jeg vært syk jeg også, kunne jeg FINT ha diktet opp et offer fra kjendisverden.. Det er så lett!

TRAGISK at dere idioter lyger på den måten, og ikke minst sladrer videre! For alt dere vet kunne dette ryktet ødelagt en hel familie, og kanskje en manns liv!

Hater slike mennesker som deg HI.

Og synes meget synd i deg som lever det livet du lever!

Jeg har ingen kjennskap til denne familien, bortsett fra media. Men jeg har kjennskap til sånne %"/%(¤%/"#%¤¤ som HI er, som lever på å spre rykter uten å vite hva det kan føre til!!

Skjerp dere!!

Skrevet

Dette er IKKE rykter,bare så det er sagt.

Skrevet

Jeg VET at dette er sant,så og spre rykter og dritt driver ikke HI med hvertfall.

Hvorfor forsvarer dere en utro drittsekk?? som i tilegg har vært det med småjenter??

Skrevet

1847,hvorfor forsvarer du han egentlig??? Ok at en kar på mange og 30 år med kone og barn knuller på 17 åringer??

Æsj,skjerp deg!!

Skrevet

Med den fæle kjerringa han har hadde det vært ok om han så knulla katta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...