Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Hei jenter Er så liten aktivitet på sexforumet at jeg tenkte jeg for prøve her. Sprøsmålet er : Hva skal mannen gjøre for å få dere til å tenne ?? Det kan være både fysisk og psykisk Undrende
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Det som tenner på meg, blodårer som stikker ut fra hendene hans. og selvfølgelig sexprat..
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 At mannen min kysser meg ømt feks i nakken, det tenner meg. Hvis han ronker og, da blir eg skikkelig tent
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Jeg blir tenkt av at han gir meg en god massasje, eller at hvis han bare smiler til meg med glimt i øyet. Er ikke alltid så mye som skal til. Men har snikttittet på han i dusjen når "han koser med seg selv" Det TENNER meg skikkelig !!!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Ømme, myke, våte kyss. Store sterke armer som tar om meg. At han stryker forsiktig med hendene over hele meg. Ser på meg med et sultent blikk. At jeg ser diskret at han er kåt. At han kler forsiktig av meg plagg for plagg.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 at han har lyst på meg nå for tiden er det dårlig stelt på den fronten dessverre....
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 sexprat-at han forteller hva han skal gjøre med meg.... og slikking på brystvortene mine...og at han er litt hardhendt under akten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå