Gå til innhold

da tar jeg med meg mini inn hit en stund!

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler meg ikke helt klar for føde-prat enda, men er gla for å ha komt inn i siste del!:D

fikk litt småpanikk da jeg las at jeg er inne i 29.uke! så fort tiden flyr! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen inn hit :)

Godt det er noen som er "tidlig" i 3 trimester. Føler meg ganske ensom her (er 29 i morgen), og at alle sammen er dager ifra fødsel :)

Når har du termin?

Skrevet

ja, det virker som om alt her inne handler om siste ukene, og jeg er ikke helt der enda:p

jeg har termin 17.november:)

du da? er formen bra?

Skrevet

Enig med dere. Føles som en evighet til vi er der selv. Alle skriver om rier, vannavgang og fødsel. Man tenker nesten at det skjer ikke meg, men det gjør jo det..:D

Termin 9.nov.

Skrevet

Jeg er også relativt ny, termin 10 nov, så det er litt tidlig å tenke på rier og vannavgang ja. God å høre at vi er flere.

Formen er fin, men de siste dagene har magen plutselig blitt så stor, var ikke så enkelt å ta på skoa og bøye meg... :-)

Ellers så har jeg kommet i redebyggermodus, og tenker mye på hvordan "det nye livet" som familie vil bli.

Skrevet

Har termin 19 nov, føles som en evighet, phu!

Skrevet

Jeg har termin 11. november, og er i samme båt som dere. På grunn av alt fødepratet virrer jeg mellom 2. trimesterdebatten og 3. trimesterdebatten... Også har jeg begynt litt redeplanlegging! (Selv om jeg ikke har kjøpt noe, ennå. Kanskje er jeg redd for at tida stopper opp om jeg begynner å gjøre det! ;)) Her er forresten småtroll-debattene på dinbaby veldig nyttige... :)

Skrevet

Nei, føler meg ganske blank her for tiden :D Men vi blir sikkert akkurat lik nå terminen nærmer seg ;)

Min termin er 13 november:)

Formen har vært kjempe fin frem til nå, men har dessverre begynt med bekkenløsning nå og det er jo ikke de beste smertene akkurat. Hehe :) Men prøver å holde meg positiv (blir nok litt syting og klaging til samboer :s )

Hvordan er formen din?

Og formen til dere andre som også "ligger litt etter" som meg selv i 3.trimester ;p

Skrevet

Velkommen inn! Det føles som igår at jeg tenkte akkurat det samme som dere... Nå er det kun en liten uke igjen for meg og jeg føler meg enda ikke helt klar ;-). Uansett, tiden går veldig fort i tredje trimester og fødselsinteressen tar seg raskt opp. Det er ihvertfall min erfaring. Kos dere meg graviditeten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...