Marihøna73 Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Noen som har tips til hva jeg kan handle inn av klær til veslejenta skal hentes på sykehuset ca 4 november? Jeg er førstegangsfødende så føler meg litt rådvill. Ser for meg en ullbody/strømpebukse og og en slags dress over dette når hun skal plasseres i bilstolen. Og ull-lue selvsagt. Har kun sett fine ullbodyer på nøstebarn. Er det noen som har tips om andre steder?
koala Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Har fine og gode ullbodyer og ullstrømpebukser på Sparkjøp og Obs som er mye rimeligere (kan heller kjøpe flere) Så kan du ha en sparkebukse og tynn genser evt. hel dress utenpå og en flecedress til slutt ( har fine på H&M) eller en hjemmestrikket ulldress. En ulllue eller flecelue men tror ikke du trenger votter hvis det ikke er snøvær der du bor. legg evt. et ullteppe over ungen i bilstolen.
h.hippo Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Votter er en utfordring med sånne helt små! Men veldig mange av de små dressene har en sånn "lomme" til de små fingrene, som man bare bretter rundt! Ellers synes jeg tipset over var helt topp, jeg! Ofte har man jo en dyne over bebisen overalt i tillegg, så det bør ikke være for mye klær heller!
Troika-3blå Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Hei, jeg har også termin 4. november, og kommer til å gå for ulltøy. Jeg har kikket en del på nettet, og har funnet mye fint på Krabaten.no - der har de Janus-ull, som er myk og deilig, til greie priser. Flust.no er en annen side som fører merket Stillongs, har bestilt noe derfra. Ellers har jeg registrert andre som har anbefalt en side som heter Krokofanten.no, disse har jeg ikke erfaring med selv, men plaggene ser fine ut:-) Jeg liker også veldig godt Nøstebarn, men de er relativt stive i pris. Fra forrige gang har jeg et par av de hele ull- og ullfleece-dressene derfra, og er superfornøyd med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå