Minaw Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Er det bare jeg som faktisk ønsker å få og bli ferdi med influensaen før ungen kommer til verden??? Har en gutt fra før av og tror det blir forferdelig tungt om han, samboeren min, babyen og jeg skal være syke samtidig liksom.. Må jo nesten være greit å bli ferdi med det før man får en ekstra person å tenke på
nesten30 Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Vil ikke ha influensaen i det hele tatt jeg........ pleier ikke få den, så har ikke planer om å få den denne gangen heller;)
AngryBird Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Pleier ikke å få influensa så regner med å slippe unna nå og. Men ser problemstillinga di, slitsomt å være syke hele gjengen samtidig....
Minaw Skrevet 24. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2009 Ja, spesielt siden menn som oftest blir dødssyke så snart de har litt feber.. :S Pleier vel vanligvis ikke å få influensa jeg heller, men hadde nesten vært litt greit å blitt utsatt for smitten liksom.... Og som oftest passer det jo sånn at man blir syk når man ikke hadde forventa d....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå