Gå til innhold

Valgte han denne hytta med vilje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Sov i ro" heter hytta. Der ble hun dopet ned, skåret opp i underlivet med tapètkniv og blødde sakte men sikkert ihjel. Når ambulansen kom, står mannen og filmer gjenopplivningsforsøket med mobilen sin.

Snedig reaksjon når kjæresten ligger og dør foran han, ikke sant?

Når rettsforhandlingene starter opp i Sverige, møter ikke mannen opp. Han er hjemme sammen med bikkja i huset sitt Nord Trøndelag.

Han mener selv han er uskyldig (hvorfor møter han ikke opp og forteller retten hva som skjedde, og legger fram sin sak da?)

http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article1372392.ece

For ordens skyld, satt han inne for akkurat det samme mot eksen sin. Han mishandlet henne på samme måte i 2003, men hun overlevde såvidt.

http://www.mb.no/lokalenyheter/article2734626.ece

Blir han frifunnet, er det mange skyldige, blinde mennesker i rettssystemet, med blod på sine hender!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt utrolig! Denne mannen burde bli utlevert til Sverige og sone straffen sin der....

Slipper han unna dette, da kan man slippe unna med alt!

Skrevet

Hvis han slipper unna, tenker jeg vi ser flere som stikker over til Sverige og myrder folk de ønsker livet av, der. For da slipper de jo straff.

Det må jo være noen som tenker tanken iallefall.

Utrolig hele saken!

Skrevet

Fatter forresten ikke hvorfor han er på frifot i det hele tatt jeg.... burde vært buret inne i påvente av rettsak. Har inntrykk av at saker kommer opp i retten raskere i Sverige enn i Norge også.... For ett ekkelt svin!

Filme med Mobilen ?!

Jeg blir spysyk!

Skrevet

Saker kommer kanskje lettere opp i Sverige, men da er vel alle involverte i saken svensker kanskje?

En trist sak, dette.

Skrevet

"Sov i ro" heter hytta. Der ble hun dopet ned, skåret opp i underlivet med tapètkniv og blødde sakte men sikkert ihjel. Når ambulansen kom, står mannen og filmer gjenopplivningsforsøket med mobilen sin.

Snedig reaksjon når kjæresten ligger og dør foran han, ikke sant?

Hvor har du dette ifra, HI? Det står ikke noe om det i artikkelen...

Skrevet

Det har jeg fra andre avisartikler jeg har lest om i denne saken. Det er jo ingen ny sak dette her.

HI

Skrevet

Han får nok sin straff, en gang... Stakkars barna hennes som må leve uten sin mor, og hennes foreldre som må fortsette livet uten henne. Håper og tror at barna har det bra hos sin far. Kjente jenta det er snakk om:(

Skrevet

Jeg kjente henne også. Hun fortjente ikke dette her. Hun var ei snill, trivelig og god jente som aldri skulle ha rotet seg borti denne løgnhalsen.

Jeg er fortvilet på vegne av familien hennes, og gråt når jeg hørte hva som hadde skjedd. Snart må de få rettferdighet.

Skrevet

"Jeg kjente henne også. Hun fortjente ikke dette her. Hun var ei snill, trivelig og god jente som aldri skulle ha rotet seg borti denne løgnhalsen."

Kan du si meg hva hun måtte ha gjort for å fortjene dette? Kan ikke tenke meg at noen skulle gjort seg fortjent til denne "behandlingen"!...

Skrevet

Det må du jo forstå er en måte å si det på. Selvfølgelig fortjener ingen å bli drept.

Men mulig enkelte mennesker fortjener det. Spørs hva de har gjort på forhånd. Mange her inne kommer jo med mange gode forslag på hva fks pedofile "fortjener" når det står i aviser hva de har gjort med barn. Hva fortjener en sånn mann, da? Hva fortjener man fks hvis man roter oppi ei dames kjønnsorgan med en tapetkniv sånn at hun blør ihjel? Frikjennelse?

Skrevet

For en grusom sak, og en syk mann.

RIP.

Skrevet

Det er noe alvorlig galt med strafferammer og traffe forfølgelse i våre nordiske land. Jeg er ikke av de som er for lengere straffer generellt, men voldssaker både de som ender i drap og de som fører til varig skade på kropp og sjel bør utvilsomt ha mye lengere straffer en f.eks. økonomisk kriminalitet.

Dette er en forferdelig sak og hvis mannen er strafferettslig tilregnelig håper jeg myndighetene tar til vettet og får han utlevert sporenstreks. Hvis ikke burde han på lukket avdelig tvert. I mellomtiden håper jeg at jenter og damer holder seg på god avstand fra mannen, dessverre vet de fleste ikke identiteten hans (han må jo beskyttes stakkar, vi er jo en rettsstat og han er uskyldig til han er dømt og dømmes kan han ikke fordi han ikke ønsker det selv.). Han har stukket 2 ganger, vil han stikke igjen?

Dyp medfølelse i sorgen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...