Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde først det var et(flere) "uhell" i går, men i dag kryper hun rundt etter lekene sine på gulvet!! 5mnd på dagen i går...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ekstremt tidlig vil jeg si.

Får håpe hun ikke oppdager stikkontaktene med en gang. For jeg må si jeg fikk mer å gjøre da vår jente begynte med denslags....

Skrevet

Har en gutt på 2år. Han krøp da han var 7mnd. Vi har barnesikra ganske bra her, og var bare glad på hans vegne da han begynte å krype! Han ble en mye blidere og lykkeligere gutt med en gang! :)

Skrevet

Sjekka boka nå, 7,5mnd var han visst. Hun er hele 2,5mnd tidligere enn han, og han gikk når han var 11mnd! Oj oj oj...

Skrevet

Jo, det er tidlig, men jeg syns ofte at jenter er tidligere ute enn gutter, hvertfall stemmer det bra med de barna jeg vet om...

Lillemor krabbet da hun var 6mnd, gikk fra å snurre i ring til krabbing, hoppet galant over krypedelen :)

Skrevet

Jeg har video av Lillemann som åler seg en meter som en måler (larven altså ;-) frem til en leke for et par-tre uker siden. Han har gjort det før dette også, men han fortsetter ikke med det. Nå har han hatt nok en pause med ålingen sin, og har nå begynt med en ny strategi. Ikke like god fremdrift, men mer "krabberiktig". Forsøker å få knærne oppunder nå da, men det er ikke like lett. Får kjøpe en litt skikkeligere matte til ham så han ikke sklir så veldig.

Festlig å se på er det jo :-) Han blir forøvrig 5 mnd om et par dager.

Skrevet

oioi det var tidlig ja...men gu så kjekt da=)=) gratulerer så masse med krypingen=) min lille er 4 1/2 mnd og tror d ennå er litt tid igjen til hun kryper.....=)

Skrevet

Ja, det er tidlig, men mulig. Mine to minste var faktisk bare 4,5 mnd når de gjorde det samme (antar du med krype mener åle/dra seg fram?), synes det er deilig jeg når de blir mer mobile og kommer dit de selv vil :-) Eldste vår var 9 mnd da han klarte dette, og det var tunge uker før dette med mye frustrasjon fra hans side. Er forøverig ikke helt overbevist om at jenter er tidligere ute en gutter, synes det er vel så mange tidlige gutter som jenter.

Skrevet

Sønnen min er 61/2 mnd og på 5 mnd kontroll rulla han fra ryggen til mage og tilbake, og ålte seg bakover. Nå på 6 mnd kontroll krabba han fremover også men det går fortsatt raskere bakover. Helsesøster kunne ikke tro at en på 5 mnd ålte seg minst 3 meter. Datteren min var helt annerledes hun krabba aldri men begynte å gå da hun var 12 mnd men kan hende det vare pga hoftedysplasi.

Alle barn er forskjellige og gutten min er tidlig med alt. Fra han var 5 mnd har han ropt på meg mama mama og i dag gjør han det bevist hvis han vil bli tatt opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...