VinterSol+2 Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 deilig at det er et "lite" tall, samtidig som jeg begynner å falle mer til ro med at jeg godt kan vente litt til, nå... hehe jeg er utrolig sliten om dagen, dersom jeg feks er med på et familieselskap den ene dagen, så må jeg hvile neste dag. hjelper ikke så mye at min normalt veldig lettvinte toåring har begynt å våkne på nettene og være skikkelig sint og lei seg i noen timer siste uken heller.. håper det gir seg snart, for nå føler jeg det blir mye på pappaen.. nå bedriver jeg dagene med å saaaakte rydde opp i hus og hjem, bl.a vil jeg gjerne ha "rommet mtit" klart, -jeg har nemlig fått meg atelier/systue, men den har blitt brukt som stablerom etter flyttelass før sommeren.. nå begynner jeg se lyset i enden av tunellen, og så fort det er ryddet opp og klargjort her, skal hengekøyen til nybebisen henges opp i taket her,og så skal jeg kooooose meg med sy- og malingsprosjekter! hvordan går det med dere?
ormeynglet Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Her er det 36 dager igjen og kjenner at jeg begynner å bli bittelitt småstressa nå. Har ikke ordnet noenting, og snuppa på 1 ligger fremdeles inne på vårt rom. Hun bør jo flyttes på eget rom ganske snart. Gubben holder på å pusse opp kjelleren, og det går saaaaakte, så rommet som hun skal ha er jo fullstablet av møbler og ting og tang. Alle babyklærne etter henne ligger i plastbokser på loftet, har ikke kjøpt kommode, mangler bilstol, grindseng osv.. Jaja, vi kommer vel i mål denne gangen også, men kjenner jeg har mer og mer behov for å få ting i orden nå ja:)) Ellers er formen topp bortsett fra hun på 1 som er temmelig urolig på natta plutselig. Hun har også hatt feber og vært skikkelig forkjøla i helga, og nå er jeg bare livredd for at resten av gjengen skal få det. Passer liksom så utrolig dårlig nå altså.
Lillemy-77 Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Hei dere:o) 30 dager igjen på meg idag. Jeg er også der at jeg er noe stresset om dagen...er jo så mye som skal gjøres..gardiner jeg skulle ha sydd, rom jeg skulle ha ryddet, osv osv... Har endelig fått opp babyvugga da, og fått ordnet rommet til storesøster, men oi, så lang tid det tok...(maling og flatpakker osv...) Er godt det er i boks nå da. Føler at fødselen kan jo skje når som helst nå, men samtidig, jeg kan jo gå over termin også... Uansett, jeg har ihvertfall ikke kommet dit at jeg er "lei" ventinga...jeg har rett og slett ikke tid! Denne uka har jeg noe på programmet hver dag, så det er ikke mye tid til å kjede seg gitt, hehe... Det ordner seg jo alltids om babyen f.eks kommer i morgen, men kan godt vente ei uke til eller to ja...hehe... Klemmer )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå