Gå til innhold

Ballongbein i uke 33!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff og æsj. Endelig har vesla forstått av mamma puster mye bedre om hun ligger lenger nede i magen, og så slår det til med skikkelig vann i hele kroppen.

Opp 4,5 kg på 2 uker!! klarer ikke bruke noen sko og det bare prikker i både føtter og bein.

Vil dette fortsette slik i 7 uker til?? Isåfall må jeg vel sprekke snart? Føttene er helt blanke siden skinnet er strekt sånn. ligger med beina høyt, prøver å presse på noen strømper og minimalisert saltinntaket men ingenting hjelper.... stønn.... oppgitt her jeg sitter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt vann i kroppen siden uke 20 og vannet har ikke gått tilbake med ukene, tvertimot. Jeg er i uke 31 nå.

Jeg vet ikke om det er vann eller fett som kommer til på kroppen min, men jeg også er en smule bekymret for ukene frem til fødsel.

Har ikke hørt om noen gravide som har sprukket til nå, så da går jeg ut i fra at ikke vi tilhører den kategorien ;0)

Lykke til videre! :0)

Skrevet

he he godt å høre... bare blir litt sånn panisk når til og med ansiktet brått hovner opp og blir litt deformert her,, men får vel trøste oss med at vann forsvinner raskere enn fett etter fødsel så da får jeg bare gå her med mine to-tre dobbelthaker så lenge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...