Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 jeg har fått en ny mobil med touch-skjerm. veldig fin og flott.. men! Jeg skulle ringe kontofon nå. Jeg tastet nummeret og ringte. Skulle taste 1 for å få kontofonen, men da var jo siffrene borte fra skjermen!!! Hvordan ringer jeg kontofon uten å få tastet 1, og personnummeret mitt da? hehe
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Når du ringer, så trykker du på en knapp som det står "oppringing" på.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 hehe, ja. Men idet jeg trykker på "ring" så forsvinner panelet med tallene på og da står bare telefonnummeret jeg har ringt på skjermen. Når jeg da blir bedt om å taste 1 og personnummeret mitt, så har jeg ingen tall å trykke på
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Skjønner det. Skjer det samme med min. Men når du ser på telefonen mens du ringer. Sår det ikke "oppringing" i nederste høyre hjørne da?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Nei, står ingenting sånn Også blir skjermen svart nesten med en gang også.. hehe...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #8 Skrevet 24. august 2009 vet jo ikke hvordan telefon du har, men hvis du prøver å trykke på meny-gå til startskjerm mens du har kontofondama på tråden skal du kunne gå inn på talltastaturet:)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #9 Skrevet 24. august 2009 Fikk det til etter litt prøving Er visst ikke bare-bare å ringe kontofon gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå