aloha83 Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 og er 18+0 i dag i følge kalender og 2 tidligere ultralyder som viste at jeg var akkurat på dagen. Men hos legen i dag var symfysemålet 18 cm og han mente at jeg var i uke 20 allerede, det er bare det at det er klin umulig. Vi hadde nemlig ikke ubeskyttet sex før etter bryllupet som var 23.april, og hvis han flytter meg så mye har jeg blitt gravid under mensen, og med kondom. (sluttet på p-piller i januar for å få stabile sykluser etter mange år med piller, og brukte derfor kondom frem til bryllupet for å slippe å bli gravid før det). Dessuten fikk jeg negativ digital graviditetstest på IKM-dagen 17.mai og den positive kom ikke før 23.mai så da hadde jeg jo vært 5 uker på 17.mai og 7 uker når jeg endelig fikk positiv test. Synes dette høres litt merkelig ut. Skal riktignok på ultralyd igjen på sykehuset nå på onsdag så da får jeg jo svar på hvor langt de mener jeg er. Håper på å få samme termin som nå(27-januar) fordi jeg må ha KS nesten 3 uker før, og det hadde vært greit å komme på riktig side av nyttår først.
Anabelle2010 har født! Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Enig at dette hørtes veldig rart ut!! Men min erfaring er at det ikke er alle leger som er like flink til å ta riktig symfyse-fundusmål og at det ofte blir litt sånn ca. mål. Slik du beskriver det ville jeg tro at din dato stemmer mest. Det blir jo spennende å høra hva de sier på UL da ;o) Lykke til!
aloha83 Skrevet 26. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2009 HAHA!!! Akkurat kommet fra ultralyd på sykehuset og det viser seg at jeg er 18+3 i dag og venter en gutt 26. januar 2010! LYKKE I HEIMEN!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå