Gå til innhold

Tidleg ultralyd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Eg skal på tidled ultralyd neste veke, då er eg i veke 12.

Det eg lurte på er om det blir vanleg ultralyd eller vaginal ultralyd.

Er det nokon som kan svara?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk vanlig, da var jeg kun 7+4 på vei. Fikk se det lille hjertet slå. De lyser ned bak skambeinet.

 

JM fortalte at hun pleier å prøve på den måten først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vanlige er at de forsøker utenpå magen først, når du er såpass langt på vei. Og det skal endel til at det ikke funker... så det blir nok vanlig ultralyd på deg! Kos deg og lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er veldig forskjellig fra sted til sted. Var på ul i dag og er 12+6 på vei. Legen sa "vi prøver utvendig først" og han fikk se at alt var strålende så da var det ikke nødvendig å bevege seg inn i ja du vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL i uke 12+1 og det var vanlig UL. Frem til uke 12 pleide de å ta innvendig på det stedet jeg var, for da var sjansen større for å få et godt bilde.

Du har masse å glede deg til, fikk se en skikkelig aktiv krabat som hoppet rundt og veivet med armer og bein! Fikk også med 2D og 3D bilder + en CD med et lite klipp at vannloppen der den hoppet rundt:) Helt utrolig hvor utviklet en liten krabat på 6 cm kan være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forresten bare 9 uker på vei da jeg var på vanlig "utenpå"-ultralyd, og vi så klart babyen som veivet med armene, og det lille hjertet som slo hurtig og taktfult... søøøøt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...