Gå til innhold

6-åringer: hvor renslige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte dusjer, bader, eller vasker de seg?

Må du hjelpe de eller klarer de det selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun dusjer når jeg sier hun skal dusje. Hun ordner alt selv.

Skrevet

Og hvor ofte sier du fra da?

Skrevet

min dusjer annenhver-hver dag alt ettersom møkk/lukt innimellom må jeg sifra men som oftest ber han om å dusje før han legger seg for kvelden=)

pga. sand i håret, synes selv han er møkkete/svett

Dusjer selv, men hjelper han ca en gang i uken med vask av håret, slik at de blir gjort skikkelig innimellom

Skrevet

Flere med 6-åringer i huset?

Gjest vinterbrud
Skrevet

Jenta mi på 6 år elsker å dusje,så hun dusjer hver kveld før hun legger seg.Hun dusjer selv,men jeg hjelper henne med å vaske håret.

Hun skifter også alt tøyet hver dag.

Skrevet

Jeg har 6-åring i huset (snart 7). Hun dusjer selv hver kveld. Vi har faste hårvaskedager. Hun har så smått begynt å vaske håret selv, men jeg sjekker over til slutt for å sjekke at all såpen er skylt ut.

Synes hun har blitt veldig selvstendig det siste halve året :)

Skrevet

gutt ungen på syv har mandag og torsdag som faste vaskedager,topp til tå. men er det noe ekstra så dusjer han jo selvsagt da også!!

Skrevet

Jenta mi har akkurat fyllt 6 år, og dusjer fra 4-6 ganger i uka. Hun vil være i fred på badet, og ordner alt selv...også vask av håret. Hun roper når hun er ferdig, så jeg kan sjekke om hun har fått ut all shampoen. Veldig flink og selvstendig:) De dagene hun ikke dusjer, vasker hun seg i ansiktet og nedentil med klut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...