Gå til innhold

Kjøper dere "dyr" dyne til deres små "håpefulle"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er dyrt med dyne, jeg. 500-600 kr for ei juniordyne fra Princess. Men vil jo at Prinsessen skal ligge varmt og godt. Men kanskje billigere varianter er vel så gode?? Hva kjøper dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg har kjøpt Andungen. Både en liten til vogga, og i dag. Kjøpte 80x100 på Princess til 250,-. Er tilbud nå om dagen (30%), så løp og kjøp ;-) Er stor fan av dundyner.

Skrevet

Bruker ikke dyne vi, den sparkes bare bort etter to minutter uansett (hun ligger jo både på kryss og tvers og overalt i senga si iløpet av nattas mulm så dyna er igrunnen bare mest i veien;) Så her er det pose fra H&M det går i, og selv om den er veldig tynn holder hun seg god og varm gjennom natta foreløpig ihvertfall. Hvordan det blir utover vintern vet jeg ikke, men hun er veldig varmblodig av seg så tror ikke det blir noe stress da heller egentlig. Men for å svare på spørsmålet ditt; jeg tror at billige dyner vil gjøre samme nytten som dyre; jeg ligger ihvertfall alltid god og varm under min vanlige, "billige" dyne=)

Skrevet

Ja, dyna fra Ikea som koster "ingenting", funker fint her i huset.

Skrevet

Jeg har dyne både fra Høie og Sparkjøp til min gutt, vanlige vatterte dyner. God og varm er han uansett hvilken han bruker, litt for varm i disse tider i alle fall og han ligger kun med body på seg. Blir han for varm sover han dårlig. Ender stort sett med at han får et tynt ullteppe over seg i løpet av kvelden/natta.

Tror egentlig det er sjeldent de faktisk fryser disse små, vi pakker stort sett på de alt for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...