dyp og indelig lykke x 2 Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 ååå jeg begynner å bli så utrolig nervøs!!!!! er 33 år og venter nr to i desember så jeg har vært treig med å få lappen. kjøringen har gått veldig bra, bestod teorien på fredag og var ufattelig heldig og fikk oppkjøring allerede på tirsdag. gleder meg til å bli ferdig, men gruer meg likevel sånn!!!!! noen av dere her inne som har strøket?
Trejenter? Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Ja jeg gjorde det, men gikk bra andre gangen. Første var jeg ikke helt enig om "feilene" jeg hadde gjort, men man må jo bare gi seg, han hadde vel rett... :S Jeg var veldig nervøs og stresset, men som sagt klarte det helt fint uten anmerkinger neste gang. Var roligere da. Prøv å ta det rolig i morgen, så går det sikkert bra! :) Stryker du er det vel ikke hele verden? Ordner seg etterhvert. Lykke till
dyp og indelig lykke x 2 Skrevet 24. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2009 tusen takk for beroligende ord. :-) det er absolutt ikke verdens undergang, må minne meg selv på det. er bare så dritt å dra derfra med den nederlagsfølelsen jeg vet jeg kommer til å sitte med hvis jeg stryker. og hadde vært såååå deilig å dra derfra og vite at jeg klart det!!!! ja ja, det går jo nok før eller siden. har ikke fortalt det til noen bortsett fra sambo, så det blir en fin overraskelse hvis det går bra. nå får jeg lese litt på de tekniske spm jeg må forbrede meg på. :-(
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Jeg tok lappen i fjor, begynte med øvelseskjøring da jeg fant ut at jeg var gravid, planen var å få lappen før babyen men det rakk jeg ikke. Hadde oppkjøring, da hun var et par mnd og strøyk .men stod på neste. Skjønner hvordan du har det!!!! Første gangen jeg skulle kjøre opp strøk jeg på et filbytte inne i Oslo sentrum hvor jeg holdt på å kjøre inn i en taxi (hvor f. kom den fra? trodde jeg så godt i alle vinkler)... Andre oppkjøring skulle jeg avlive min 2 år gamle boxer senere på dagen da hun var blitt uhelbredlig syk.. Jeg var så lei meg at jeg glemt å være nervøs -og stod. Litt kjipt at man må vente minst en mnd med ny oppkjøring om man stryker da. Så stressmoment med den kjøringen liksom.. Men masse lykke til, livet blir så mye enklere og friere med lappen og bil!!! Særlig i mammaperm. så kan man finne på masse mer!
2005&2010 Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Jeg har oppkjøring i oktober, og har begynt å grue meg skikkelig allerede. Du får ha lykke til, også krysser vi her på bim fingra, så går nok bra=) Skriv her imorgen, hvordan det gikk da? Lykketilklem fra
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Forteller sensor hvor man skal kjøre, eller må man kjøre etter skilt? Sambis skal kjøre opp snart, og det er så lenge siden jeg gjorde det at jeg ikke husker....
dyp og indelig lykke x 2 Skrevet 24. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2009 å koselig med støtt fra dere! :-) det varmer mye, selv om jeg jo ikke egentlig kjenner dere. :-) skal fortelle i morgen hvordan det har gått. :-) håper jeg har gode nyheter til dere!!! :-) Noeimagen *fødeklar*: sensor får utdelt en av ca 100 ruter fra en datamaskin. så gir han deg skilthenvisninger underveis. han ber deg ex kjøre i retning trondheim\sentrum.
dyp og indelig lykke x 2 Skrevet 25. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. august 2009 jeg klarte det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hurra hurra hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 25. august 2009 #9 Skrevet 25. august 2009 Gratulerer!!!!! :-D
dyp og indelig lykke x 2 Skrevet 25. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 25. august 2009 tusen takk!! er så glad!!!!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 26. august 2009 #13 Skrevet 26. august 2009 Jeg skal kjøre opp i morgen tidlig jeg. Gruer meg litt, men mest fordi jeg sover så dårlig om natta så kommer til å være dautrøtt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå