Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Jeg har bare gått til lege hele svangerskapet grunnet sykemelding o.l. Nå har jeg bare et par dager til termin å ingen tegn på nærstående fødsel, er sååå lei og begynner å bli rimelig deprimert av å ikke være mer bevegelig for det barnet jeg allerede har. Lurer derfor på om det kan ha noe for seg med modningsakupunktur, eller å bli strippet? Men hvor og av hvem? Bor i Bergensområdet! Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Haha, herregud Jg leste skikkelig feil i overskriften! "Hvordan bli stripper, og hvor" Så når jeg begynte å lese innlegget ditt skjønte jeg ingen ting har dessverre ikke noen svar på spørsmålet ditt da :/
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Tror stripping blir utført av jordmødre eller leger, men min jordmor her i Trondheim sier at de har sluttet med det da det er smertefullt, og det er ikke bevist at det har noen virkning. I tillegg er det fare for infeksjoner og annet småsnacks. Nei, ta heller kontakt med en akupunktør du. Eller kanskje jordmødre setter nåler også? Spør din jordmor eller lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå