@--->---- Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Er så møkk lei trehvite lister og dører. Bare så synd det er så altfor mange lister. Og så altfor mange dører. Må man ta ned listene og pusse de? De er lakket. dørene er ikke lakket.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Å, lykke til. Vi har akkurat gjort det i huset vårt. Det var MYYYYE jobb. Du trenger ikke pusse de, men mal de med heftgrunn på første strøket så sitter malingen bra. Du får kjøpt heftgrunn i samme farge som malingen ellers.
Mammaen til Isak Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Heftgrunn, maling, og en stor dose tålmodighet! Det er det verdt ;o)
@--->---- Skrevet 24. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2009 Skulle ønske jeg kunne trylle!! Har utsatt det i en evighet, men jeg får bare sette i gang. Takk for tips Glad jeg slipper pussing!! Men på loftet har jeg panel i taket. (ikke lakket). En drøss med kvister. Hvor mange lag med kvistlakk må jeg ha?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 2 lag kvistlakk har jeg lest på ifi.no mener jeg
Mammaen til Isak Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 2 lag stemmer ja, pusses lett over hvis busta reiser seg. Jeg hadde på kvistlakk på hele paneltaket, i stedet for å gå med svamp på hver eneste kvist. De veileder deg der du kjøper maling )
Lykkelig g~g~j Skrevet 24. august 2009 #8 Skrevet 24. august 2009 du kan bruke sperregrunn eller heftgrunn med kvistlakk. Sparer tid og arbeid ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå