Ingen_nick_ledig Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Hvor lang dag har de på skolen, og når spiser de? Her spiser de klokka ti, noe jeg synes er alt for tidlig. Datteren min spiser frokost mellom halv åtte og åtte, og ofte er de ikke ferdig på skolen før litt over to. Hun er da hjemme i tre-tiden, bruker laaaang tid på hjemveien... Dersom hun da skal spise, er jo ikke hun særlig sulten til middag klokka fem... Hvordan gjør de det hos dere?
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Jeg har en andreklassing. De spiser kl 10.15 på skolen. Han spiser også frokost halv åtte-åtte, så jeg synes også det er tidlig. Tre dager i uka har han skole fram til 13.45, så det er jo noen timer uten mat. Var litt skeptisk til dette til å begynne med i fjor, men det virker som det fungerer bra. For rett etter skoleslutt får de som går på SFO mat der. Da er det knekkebrød og masse pålegg de får servert. Men hvis hun går rett hjem etter skolen kan du kanskje sende med henne en banan eller noe hun kan spise på veien?
TøffiTrynet☠ Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Har en 1.klassing som går på skolen fra 08.50 til 14.30 fire dager i uka. Fri på onsdager. Her har vi ordning med at de får mat på skolen, som vi betaler 10 kroner dagen for. De får da et fruktmåltid kl. 10. Smøremåltid er kl. 11 også er det frukt igjen kl. 13.00. Er så glad for at vi har den ordningen!! Også så godt for barna med ferskt nyoppskåret brød og variert pålegg.
Gjest Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Her har jeg en 2.klassing som er på skolen fra 9.05-14.40 fire dager i uken (og samme tid på SFO siste dagen), de har lunch klokken 11.30, de får servert mat på skolen da (vi betaler for det). Helt passe.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Har en 1. klassing, og skoledagen er fra 0830-1315 fire dager i uka, og fra 0830-1230 ên dag i uka. De spiser kl 1100, hver dag. På SFO får de mat kl 14.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå