krabbelure Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Jeg er 38 +2 dager på vei nå og er drit lei alle smertene ved å gå gravid med bekkenløsning. Slimproppen min har gått det siste døgnet. De tre siste dagene har jeg hatt stadig økende grad av menssmerter, men uten noe tegn til blod. Hvordan er det å ha samleie når slimproppen har gått? Er det anbefalt for å sette i gang fødsel tidligere, eller er det kan hende også noen farer med der, selv om jeg er såpas langt på vei? Burde vel huske dette da jeg har to barn fra før, men manns minne vet dere.....
olebrum30_05&09&13 Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 min slimpropp gikk under samleie i uke 33+2... ble mildt sagt skremt av alt blodet som plutselig lå på madrassen.. ringte føden og de mente det var slimproppen som gikk og dagen etter på kontroll på føden sa de fortsatt at det var slimproppen.. å ha sex etterpå var ikke farlig sa de til meg. sæd hjelper jo på modning og fødsel.. men heter vel at hvis samleie skal brukes for å få ting i gang så må man ha samleie morgen og kveld i 3 dager.. men så er det de som er så modne at 1 samleie er nok lykke til iallefall..
krabbelure Skrevet 25. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2009 Hei Olebrum. Takk for svar. Godt å høre at andre også har hørt dette om modning og samleie. Jeg har ikke hatt noen blødninger ennå. Bare slimproppen som har gått. Kjenner meg mer sår nedentil nå enn tidligere. Har fått mer rieliknende aktivitet, men ingn fødsel ennå. Går bare og venter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå