LilleMalin♀♂♂ Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 I følge krybbedødsforeningen er det greit med pute når barnet er to år.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 hm... jeg ble anbefalt en flat pute av hs for å forhindre flatt bakhode. ble ikke nevnt noe om krybbedød da. tryll er syv uker
Underveis --> Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Jeg har brukt pute siden Lilleman var noen uker gammel. Den er Andungen sin. En liten og tynn dunpute. Kjøpte den fordi han helst sov bare på ene siden av hodet. Synes den fungerer fint. Har forøvrig ikke antydning til flatt bakhode heller ;-)
Julle&LilleBus Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Jeg har en liten, nesten helt flat, pute til lillegutt som er litt over 3mnd nå. Det har han brukt siden han var 6 uker. Det var fordi han hadde favorittside, noe som nå er bra. Heller ikke flat i bakhodet.. Men om det er anbefalt å begynne med pute så tidlig vet jeg ikke..
Studine mevik Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 Vi har hatt pute siden dag en omtrent. Den er helt flat, men gir det lille løftet sånn at hodet ikke blir flatt. Han nekter som regel å sove på sida og når han ligger på rygg ender han alltid opp med å ligge med nesa i sky selv om han ligger litt mot en av sidene når han sovner, men det er nok mest fordi han holder den ene hånden opp mot ansiktet og rekker ikke opp uten å vri hodet litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå