Shiny84 Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 dere som har gjort dette.. hvor modne var dere og skjedde det no? ev t hvor lang tid før det begynnte å skje ting??
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 jeg ble strippet tirsdag forrige uke, var da ikke moden i det hele tatt. Ble strippet igjen på torsdag, hadde da 2-3cm åpning og mye mer moden.. Livmormunnen hadde iallefall blitt myk. Skal på sykehuset igjen i morgen for evt ny stripping eller igangsettelse.. Men begynner å bli ganske frustrert over at jeg ikke har merket noe enda.. Eller, slimproppen har gått da.. Det er det eneste...
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Gjorde det vondt? Og hvorfor ble du strippet? Er det bare de som går over tiden som får bli strippet?
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Det var ikke behagelig nei, det skal være sikkert. Men går over med en gang:) Bare viktig å slappe av, selv om det ikke er så lett.. Men pustinga er en VIKTIG ting:) Jeg plages veldig med bekkenet, og kommer meg nesten ikke på do om natta og sånt.. Låser seg helt. Pluss at jeg fikk en liten en på 4,2kg for snart 2 år siden, og jenta i magen ligger nå 9% over gjennomsnittet, og vil ligge på 4 kg ved termin. Jeg ville egentlig bli satt i gang, men siden jeg var så umoden forrige tirsdag, valgte legen på sykehuset og strippe meg i stede, sånn at jeg evt modnet godt og at fødselen kunne starte av seg selv.. Men må nok smøre meg med tolmodighet.. Skal iallefall tilbake i morgen for ny sjekk, og har jeg blitt såpass moden at de kan sette meg i gang, kommer jeg til å kreve dette.. Men håper selvsagt at det starter av seg selv:) Jeg har forsatt 9 dager igjen til termin, sånn at det er sagt:)
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Hm...jeg har spurt legen om hun kan gjøre det, men hun vil ikke. Og JM tar ikke underlivsundersøkelser.. Har termin om to dager, og har ikke veldig lyst å gå så mye lenger. Kan man da kontakte føden å høre om de kan gjøre noe?
Shiny84 Skrevet 24. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2009 jeg har 6 dager til termin........ kommer sikkert an npå jm......noen gjør det andre ikke...... skjer ikke en dritt her likevel, bare stikker litt, ikke en enste maseri
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 nei, tror ikke de gjør det sånn uten videre.. Men er jo bare å ta kontakt med kvinneklinikken på sykehuset, og forhøre seg da..
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 24. august 2009 #8 Skrevet 24. august 2009 Lurer på om jeg skal kontakte privat JM da dersom han ikke kommer nå ila noen dager...vil absolutt ikke gå så lenge over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå