Tigerpote Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Mannen kom hjem i går fra tur, med halsvondt og forkjølelse. Ingen feber, men redusert allmenntilstand, slapp og sliten. Mener å ha hørt at influensaen ikke gir forkjølelsessymptomer? men feber og kroppsvondt? Blir litt ekstra påpasselig med baby i magen:)
4barns mor Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Tror den gir samme symptomer som vanlig influensa..
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 De sier det er samme symptomer som ved en vanlig influensa. Hoste, feber.. Jeg har også blitt ekstra påpasselig nå som jeg går gravid. Jeg tenker ikke over influensasmitte til vanlig, har ikke hatt influensa siden krigen nesten . Men nå som jeg har ei lita i magen, så blir jeg ekstra oppmerksom
Tigerpote Skrevet 24. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2009 Men jeg tror aldri jeg har hatt influensa, kun kraftig forkjølelse. Så er faktisk ikke sikker på hvordan en influensa arter seg:) kanskje litt rart at jeg ikke vet det men. Kan det være svineinfluensa når han ikke har feber feks? Og virker forkjølt?
Skogshuldra Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Kan være tidlig i sykdomsforløpet da... Jeg ville ringt legekontoret å hørt med de! Hvis han har fått svineinfluensa så medfører jo det noen ekstra forhåndsregler for deg... Sjekk med legen for sikkerhetsskyld!!
Sjarmi Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Jeg ringte legen min kl 14 idag for jeg har hatt vondt i halsen i noen dager, hostet litt og igår fikk jeg ekstrem hodepine og det hjalp ikke med smertestillende. Har fortsatt hodepine, men den er svak. Har hatt det i heledag. Legen visste ikke hva hun skulle gjøre så de skulle ringe meg opp igjen......men har ikke hørt noe enda. Har nesten aldri vært syk og det har hvertfall aldri bekymret meg, men jeg er veldig redd for å bli syk nå for det kan jo være farlig for den lill i magen. Men det største symptomet er visst slapphet og høy feber. Håper ikke mannen din har fått svineinfluensa. Synts det er litt skummelt:-(
Tigerpote Skrevet 24. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2009 Æsj, mannen min virker sykere nå enn i morges... Var litt varm i sted, men ikke nå, så er nok ingen feber å snakke om iallfall. Leste på nettet om svineinfluensa, halsvondt og forkjølelse følger med ja... Han må nok til legen i morra ja og teste seg! Huff, krysser fingre for at han ikke har svineinfluensa... Håper du ikke har svineinfluensa heller sjarmi. God bedring til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå