kevin+oscar Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Heisann. Trenger hjelp til å finne en morsom pappa gave. Vi ventet gutt nr 2, og han fikk bilbane når 1 kom. Hadde ik tenkt å bruke mere enn ca 500kr. Hjertlig
koala Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Jeg kjøpte halstørkle til Mannens bunad med første (fikk gull-lenke med 1 charm), digitalt lommekamera til andre (vi trengte nytt, fikk ny charm til lenken) og lommeur i stl til bunaden denne gang (ønsker meg tredje charm til armbåndet).
nesten30 Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Pappagave? Hæ? Min kjære skal få den aller beste gaven av alle....... han skal bli pappa til barnet vårt. Har ikke plan om hverken å kjøpe gave til ham eller at jeg får noe spesiell gave av ham. Ingenting kan overgå den store gaven vi gir hverandre på fødselsdagen...... nemlig et barn vi sammen skal oppdra og være glad i.
Shiny84 Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 jeg kjøpte ny tlf til han 800 kr synes han fortjener noe også, jeg er jo ikke den letteste å takle om dagen, men hormoner i vill flyt
Mammaioktober Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Anbefaler den "Verdens beste pappa - hakkespettboken" Kanskje en "kul" stelleveske? Bergans eller noe? Smokker som det står I<3dad på? Diskret smykke, som et "minne" om fødsel. Jaaada, vet at han får veerdens beste gave, nemlig babyen, men noen liker å gi noe som minner om fødselen. Det har blant annet jeg tenkt å gjøre.
Duddlidu Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Hmm, jeg hadde igrunn ikke tenkt å kjøpe noe som helst, synes at en baby er en strålende gave i seg selv. Forventer ikke noe selv heller annet enn tålmodighet og forståelse for hormoner og andre humørsvinginger under fødsel og i tiden rett etterpå Men likevel så jeg her om dagen at den siste Pondus tegneserieboka hadde kommet ut, og siden han elsker Pondus over alt i litteraturverdenen så kjøpte jeg boka til han. Har pakken den inn, så den blir en liten presang fra sønnen vi har fra før og meg. (Hadde nok kjøpt den til han uansett )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå