Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Jeg vet og jeg husker fra sist at jeg var plaget med mye utflod under svangerskapet. denne gangen synes jeg derimot at det har tatt helt av. jeg begynner å lure på om jeg er normal. har lest at mye utflod (mer enn det som er normalt når man er gravid) kan være en indikasjon på GBS????. Jeg kjenner mange ganger for dagen at jeg må komme meg på do for å tørke bort en hel del, begynner å bli rimelig plagsomt
Abracadabra Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 jeg har det også sånn, superplagsomt! storforbruker av truseinnlegg jeg for tiden... men hva er GBS?
Maligima Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Heihei Jeg har en del utflod å,så må vaske meg og skifte veldig ofte! Var å tok celleprøve idag og legen sa det så ut som eg hadde bakteriell vaginose! Det sa meg absolutt ingenting og han sa det var ufarlig,men at det måtte behandlet me piller. Fikk resept og forhørte meg på apoteket før jeg hentet den om jeg kunne bruke den når jeg var gravid De sa nei så jeg kjøpte den ikke,gikk hjem og rett på nett hvor jeg søkte på både infeksjonen og på medisinen jeg fikk og det var langt i fra som legen sa! Bakteriell vaginose er normalt for en som er gravid å få å helt ufarlig,trengs INGEN medisin for det går over av seg selv. Utfloden er skummende og har gjerne sterk lukt etter sex! Medisinen derimot FLAGYL-skal IKKE brukes under svangerskap,for det er: -kreftfremkallende på fosteret pga cellefordeling -kan føre til abort -kan føre til for tidlig fødsel Kan dere fatte at en lege på ett sykehus kan gi dette ut til en som er 17+3..vurdere å gå til avisen jeg! Innlegger hadde vel ikke så mye me deres spørsmål men det jeg skulle si er at les på nett http://www.felleskatalogen.no/felleskatalogen/ http://www.pasienthandboka.no/default.asp kansje du finner svarene her:) ha en forsatt flott kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå