Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Jeg vet og jeg husker fra sist at jeg var plaget med mye utflod under svangerskapet. denne gangen synes jeg derimot at det har tatt helt av. jeg begynner å lure på om jeg er normal. har lest at mye utflod (mer enn det som er normalt når man er gravid) kan være en indikasjon på GBS????. Jeg kjenner mange ganger for dagen at jeg må komme meg på do for å tørke bort en hel del, begynner å bli rimelig plagsomt
awenka84 Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 hva er gbs? har også hatt litt utflod, tyktflytende..
Stephanie_ Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 spør jeg også... hva er GBS? jeg har også mye mye mer utflod denne gangen enn ved første graviditet. det er utrolig plagsomt...og noen ganger så mye at det renner over innlegget og nedover beina mine:-( kjempe ekkelt... har alltid med ekstra skift i væsken i tilfelle.
Soleie m/3 gull :) Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 dytter denne litt jeg også. Hva er gbs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå