Gå til innhold

Kan jeg gå sånn i bryllup?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å gå i en kjole som rekker til litt over knærne, den går i lilla, svart og hvitt.. skal ha tights til rett under knærne under, siden den er litt kort.. som tilbehør tenkte jeg på et litt stort smykke, gullsko og kåpe e.l..

Litt usikker på om det er pyntet nok..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså gullfargede sko, ikke gullsko=)

Skrevet

Så lenge kjolen går ca til knærne, så ville jeg hatt på meg tynn strømpebukse i stedet for tights og hvis den er for kort til det, så ville jeg hatt på meg en annen kjole. Jeg syns ikke tights hører hjemme i bryllup utenom kanskje under tvil hvis det er et hagebryllup med "sommerkjole" som antrekk. Men bortsett fra tighsen, så syns jeg antrekket hørtes fint ut:-)

Skrevet

Det er det som er problemet, synes kjolen er akkurat litt for kort til å ha bare strømpebukse under.. hmm, men den kostet bare 299, så kan jo ha den til andre anledninger også da..

Skrevet

Ville nok droppet tightsen ja. Hva med en underkjole som er litt lenger da?

Skrevet

Jeg synes du kan gå med thights, mange som er vel så pene som strømpebukse. Tynne med blonder nederst feks.

Skrevet

Ville droppet tightsen ja. Blir litt for hverdagslig til et bryllup. Men kjolen hørtes fin ut den=)

Skrevet

Jeg synes godt du kan ha tights, det finnes jo noen som er litt mer pynta med blondekant.

Skrevet

tynne tights med blonder nederst er ikke pent uansett bryllup eller ikke...

Skrevet

Jeg er enig i , dropp tightsen ;o) men kjolen høres fin ut! Prøv forslaget over her med en lengre underkjole under, da får du jo bare en ekstra kant nederst....

Skrevet

Hvor får en tak i underkjoler da?

Skrevet

Jeg synes ikke det er særlig fint med tights under kjolen, men så har jeg ikke særlig forståelse for mote heller. Etter min mening blir det ikke mer tekkelig eller noe i den duren å ta på tights under kjolen. Det blir bare mer klumpete og hverdagslig.

Om det er fint nok til bryllup kommer helt ann på kleskoden i dette bryllupet. Om det er "kjole og hvit" eller mørk dress som gjelder synes jeg ikke det høres pyntet nok ut, men om det er et sprty bryllup på en fjellstue eller noe i den duren kan det være OK.

Skrevet

undertøysforretning kanskje?

Skrevet

Enig i at tights ikke passer i bryllup. Ellers hørtes det fint ut

Skrevet

Hva står som antrekk på invitasjonen da?

Vil si at om det står f.eks smoking, mørk dress etc syns jeg ikke at man kan komme med thights.

Hvis kjolen er til litt over knærne kan jeg ikke se at du ikke kan bruke strømpebukse under, men det ser du jo best selv :)

Skrevet

Strømpebukse er mer pynta enn tights t.d helt sorte.

Skrevet

Du kan jo gå for en tykkere strømpebukse, en med 40 denier eller noe, for å bli mer kledd. Man går ikke i tights i bryllup.

Skrevet

Det er vel dress og kjole som er kleskoden, står ingenting spesielt..

Var faktisk ei som hadde på seg tights til kjole/tunika i vårt bryllup, tenkte ikke noe over det..

Litt tykkere srømpebukse er kanskje en ide, ellers tar jeg kanskje en annen kjole.

Skrevet

Hva med hullete blondestrømpebukser i sort eller hvit? Jeg synes tights er FY FY i bryllup!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...