Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Noen her som vet hvor lang reklamasjonstid man har på en vognpose?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Tror det er slik at alle varer som er beregnet å vare noen år har reklamasjonsrett.. De må også koste over 200,- men det regner jeg med at posen din gjør.. Så da skal du ha to års garanti og fem års reklamasjonsett mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå