fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Hei! Er det noen her inne som bruker xyloproct mot hemorider? Har fått noen kjempevonde hemorider, og legen vil helst ikke at jeg skal bruke noe. I helga var det så gale, at jeg dro på apoteket og kjøpte denne kremen. Har hørt at andre gravide bruker det, og når jeg søker på nettet er det ikke noe som indikerer fare for barnet, så sant man bruker det kun i korte perioder. Noen som bruker det? Tar dere evt stikkpillene også? Hva sier legene deres om dette ??Håper noen kan hjelpe her.
frujan Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Hei:) Jeg bruker xyloproct med veldig god effekt! Legen sa at så lenge man bruker det med måte så går det bra. Jeg prøvde først sheriproct salve å stikkpiller, men de hjalp ikke meg.
Minnie_Moon Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Jeg har ikke prøvd det selv, men jordmoren anbefalte denne til meg, så da antar jeg at det går helt fint an å bruke!
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 24. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2009 Hei og takk for svar ) Går ut i fra at det er greit da. Er jo ikke så gøy å gå rundt med dette heller. Hva med stikkpillene, gjelder det samme for de da ?
sommerbarn 16.07.07 :) Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Uff stakkar deg! Eg fikk Xyloproct på sjukehuset sist, og har bruk det siden. Alcos Anal har og god effekt, og skal kunne brukes i svangerskapet. Har ikke prøvd sikkpiller, men har hatt krem inni istedet.. Har du veldig vondt er det best å ligge litt med is i rompesprekken, da avtar smertene veldig. Sånne lange saftiser i plast er veldig gode å bruke, ev hanser med vann om du legger i fryseren.. Lykke til og god bedring!
CiljaS Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Jeg fikk kjempevonde hemmorider etter forige fødsel og alt som hjalp meg var ren honning! Smurte på flere ganger omdagen og de forsvant veldig raskt, anbefales! og trygt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå