indigomamma Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Her går det faktisk bra. kvalmen har tatt røyk suget. bare jeg kjenner røyk luft blir jeg dårlig. så det funker bra det
bettyliss Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Jo det går bra, er fortsatt veldig røykesugen til tider. Men klarer å la være, spiser fishermans friend isteden! Så nå har jeg holdt opp i 3 uker!! Sluttet tvert idet jeg fant uta at jeg var gravid:)
MaRiAnNe_85 Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Flinke dere er Røyker ikke i det hele tatt selv,men synes dere er flinke som ikke røyker av hensyn til fosteret Tror en røykeslutt kan være rimelig tøff,så all kreditt til dere!!
indigomamma Skrevet 24. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2009 hadde planlagt å slutte unasett. men er jo litt lettere nå som jeg ikke klarer verste blir når svigers kommer på besøk hehe...de irriterer meg grønn haha. og da har røyken vært en godt måte å komme seg unna på
Plikkert70 Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 i dag er det 1 uke siden jeg fant ut at jeg er gravid, slutta onsdag i forrige uke, altså to dager etter, suget er der, men det går egentlig bra.
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Slutta ved hjelp av hypnose ca en uke før jeg ble gravid, etter å ha røyket 20 om dagen i over 10 år. Det går strålende og jeg er så lykkelig for å være kvitt røyken!!! Herlig:o)
Tyren82 Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 Heia. Går bra her og.., litt rastløs til tider, er to uker siden jeg sluttet. Men er ganske så fornøyd med min nye, røykfrie tilværelse. Nå skal vi endelig seriøst prøve å lage er baby til!! Ros til alle som har sluttet, og til meg selv:)
ruthaja Skrevet 24. august 2009 #8 Skrevet 24. august 2009 Sluttet for nøyaktig 2 uker siden med snus, og har gått veldig greit, mye bedre enn forventet:) Utrolig hva en god motivasjonsfaktor kan gjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå