Gå til innhold

Kjære efarne studenter! Trenger litt tips ang struktur.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta 5 ganske tunge fag dette semesteret. Og jeg vet ikke hvordan det er best å strukturere studeringen.

Tenker feks 1 fag hver dag? Eller er det bedre å ta noen timer her og noen timer der pr dag?

Hvilke erfarninger har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert litt forskjellig hvordan man liker det, men jeg liker å ta et fag om dagen slik at jeg kommer skikkelig inni det. Jeg studerer realfag, og det er veldig styrete å bytte fag etter lunsj synes jeg.

Skrevet

Eg foretrekker eit fag om dagen, men veit om fleire som liker å bytte. Du må nesten prøve deg fram og finne ut kva du liker. Dersom tema innenfor eit fag er ekstra tungt (nokre kap. er hardare enn andre) så leser eg til eg er trøtt, tar ein god pause, og bytter etterpå for å iikkje brenne meg heilt ut. Men for det meste så foretrekker eg eit fag per dag.

Skrevet

Jeg foretrekker å gjøre meg ferdig med hele bøker om gangen jeg. Og da blir det jo et fag om gangen.

Men som mammo sier, er boka veldig tøff så kan jeg finne på å bytte den ut når jeg er trøtt og ta noen kapittel i en annen bok som belønning. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...