Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 er så heldig at jeg aldri har hatt menssmerter.. men jordmor sier det ofte starter som menssmerter før riene blir kraftigere. jeg har jo ikke peiling på hvordan det kjennes ut! har hatt litt vondt i underlivet i dag og i går. varer bare noen sekunder. men vet jo ikke hva det er? magen blir ikke stram så det er vel ikke rier?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Jeg har ikke hatt rier enda, da vår førtefødte ventes på nyåret. Men mensensmerter hos meg kjennes ut som følgende: 1. At noen tar tak i livmor og eggledere, vrir de rundt noen ganger, for så å prøve å trekke de ut gjennom halsen. 2. Eller at noen står å tramper på nedre del av magen. Om du har slike ekstreme følelser nå, kan det hende det skjer noe hos deg:) Det er veldig individuelt hvordan dette kan kjennes ut, men selv kommer dette hos meg annenhver måned, slik som annenhver eggstokk. Kjenn etter murringer som blir kraftigere, og lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 hehe takk for svar:) er en uke til termin men tror kanskje noe er på gang jeg:)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Så artig:) La det stå til, så blir det nok en fødsel snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå