Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Jeg har ventet på bhg bildene til William i 3 mnd nå og endelig på fredag fikk jeg de .:)Men jeg var ikke fornøyd med at jeg måtte betale full pris pga at jeg måtte vente så lenge på de . Så i dag ringte jeg til de og klagde på prisen og fikk bildene til halv pris Så det hjelper og klage
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Nav bør en ikke stole på nei..... Og klage dit kommer du deg ingen vei. Ikke alle som går etter kunden-har-rett prinsippet :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå