Uro4 Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Vil veldig gjerne det.... Eller om dere har tips til andre sider jeg kan blogge og passordbeskytte
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Er ikke helt sikker på hva du mener, vil du at de som skal lese bloggen din må ha et passord? Du kan iallefall ordne det sånn at bare inviterte kan lese bloggen din feks, da må de opprette en profil med den e-mailadressen som du har sendt invitasjonen på.
Uro4 Skrevet 24. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2009 Ja, jeg vil kun at familie og venner skal lese den.. Er helt ny på dette. hva mener du med at de må opprette en profil... Tror ikke mamma gidder å lage seg blog, for å lese... ikke mormor eller..hehe... Så jeg kan ikke bare få meg et passord som de taster inn??
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Har ikke helt funnet ut av det for jeg er helt ny selv, men jeg sendte en invitasjon til de mailadressene jeg ville skulle ha adgang til min blogg, så må de lage seg en google-konto og logge på med denne hvis de skal lese bloggen min. Mailadressen de logger på med må da også være den samme jeg sendte invitasjonen til. Også må du jo sette innstillingene på bloggen din sånn at ikke alle kan lese den. Det gjør du på "instillinger" - "tillatelser".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå