2 blå :-) Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Jeg har 3 dager til termin. Kan dere mann ta ei øl? Eller gå ut med kamerater? Ikke på fylla, men besøk, fisketur og liknende? Han tar tlf nesten før jeg har slått nr hvis jeg ringer til han. Ringer han til meg og jeg ikke tar den, har han nesten slått full alarm. Hmmm kan jeg gjøre det da? kommer det ofte... Vi har vært gjennom en fødsel før har en gutt på 5 år. Han er jo litt søt og da, men jeg blir litt stressa av alt dette. Hvordan er deres menn? Kanskje det er jeg som er litt for rolig... hehe
2 blå :-) Skrevet 24. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. august 2009 Må bare legge til at han kan ikke ha sex for da tror han at han ligger å støter hodet til babyen. Nytter ikke hva jeg sier.
Kongeørna Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Hehe, joa, søtt er det jo, men muligens er han litt uvitende? Det er jo kjent at det ikke er skadelig å ha sex i svangerskapet, da. Dessuten tar en fødsel som regle litt tid, så du skulle nok rekke å få tak i han, med mindre han er langt inne på en vidde uten dekning...
septbaby09 Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Jeg har 24 dager til termin, og han kan gjøre som han vil ang spille golf etc, han må jo på jobb, så det stresser jeg ikke med, bare han har tlf innen rekkevidde. Ang fest var vi i bryllup forrige helg, da fikk han ta den helt ut, siden vi begge syns det kan bli litt risikabelt om han drar på drittfylla de nærmeste helgene:) Kjedelig og ta taxi til sykehuset, he he med en samboer som stinker fyll. En øl eller to kan han jo kose seg meg, men tror ikke han vil selv nå, selv om det er en stund til termin ennå
VinterSol+2 Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 koselig også da, at han ikke vil risikere å være uforberedt. la han få lov til å fusse litt rundt deg, det er jo egentlig veldig romantisk!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Min mann sluttet med drikkingen for et par uker siden. Vi har ikke bil så er ikke fordi han evt må kjøre til føden. Men han vil ikke være påvirket av alkohol under fødselen. Og det kan jeg godt skjønne, han skal jo være så opplagt som mulig for å holde ut i mange timer. Er jo ikke så viktig med alkoholen. Men han er ikke hysterisk på andre måter da, han sjekker ikke telefonen hvert minutt liksom :-) Og han har alltid taxi penger i lommen så om fødselen skulle komme igang og han ikke er hjemme og bussene ikke passer, så kommer han seg raskt på plass.
Mamman til Vilja Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 Vi har en uke igjen, og nå har han sluttet å drikke. På eget initiativ, men jeg synes det er fint gjort av ham. I tillegg blir han nervøs hver gang jeg ringer og dersom han ikke får tak i meg. Må si jeg egentlig setter pris på det, når jeg leser om disse mennene som ikke tar del i det hele tatt. Jeg tar også det hele med stor ro, men husk at vi går og kjenner på kroppen vår hele tiden, de må bare ta alt vi sier for god fisk. Sikkert vanskelig det også :-)
nesten30 Skrevet 24. august 2009 #8 Skrevet 24. august 2009 To uker til termin her. Min kjære har sluttet å drikke og har alltid tlf med seg. Bortsett fra det lever vi som normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå