Gå til innhold

Tror det kan være 2 denne gangen ...........


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Har blitt spådd tidligere med at jeg skal få 5 barn, men man vet jo ikke om man skal tro på sånt. Har nå 3 fra før og dette er siste gang, men det er ikke derfor jeg tror jeg skal ha 2 nå. Har spådd med ring flere ganger og det sier det samme hver gang. Alle som jeg kjenner som har blitt spådd, stemmer det til også. Når jeg tar den over magen nå, så sier den en av hvert kjønn. Magefølelsen sier det også. Har alldri vært så dårlig eller. Det er bare å knipse med fingrene så sover jeg, det kommer så brått på. Har ikke bestilt tidlig ultralyd, men det skal bli spennende å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Du tar ett hårstrå fra den som skal spåes. Henger en ring ( forlovelsesring/giftering) i det hårstrået. Helst ringen til den som skal spåes, men har man ikke en slik en, så kan man låne av noen. Bare hårstrået er rett.Du holder ringen i hårstrået over håndleddet/underarmen til den som skal spåes. Hold hånden med ringen helt i ro. Etter en stund begynner ringen å bevege seg, enten i ring eller den pendler fram og tilbake. Den starter med det første barnet og så videre, men den kan roe seg litt mellom barna.

Sånn som til meg nå, så er slik. Jeg har 3 jenter og er nå gravid. Den går i ( den går ikke bare en gang i ring, men går en del runder ja på hvert barn) ring 3 ganger med litt ro i mellom, så pendler den fram og tilbake og går rett over til å gå i ring. Når du er gravid, så kan du ta den over magen også, da viser den hva som er der inne :-) Ringen går kraftigere rundt når den viser hva du går med når du spår deg. Prøv det, morro detta :-) Lykke til. Skriv inn her hvis det er noe du lurer på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi sann, måtte jo bare prøve... bare prøvd èn gang da, blir nok å prøve flere for å se om det er noe forskjell..

Men her viser den altså TVILLINGER! En av hver i allefall.. ;) Tvillingtanker har sneket seg inn i hodet mitt i det siste, men våger ikke fundere over det. Og jentetanker.. Har gutt fra før.

 

Jeg er så sinnsykt kvalm og trøtt, overhodet ingen overskudd om dagen. sover glatt to timer på dagen og 9-10 timer på natta!

 

Her begynte den først å snurre. Snurret en stund, helt til jeg trodde den holdt på å stoppe, før den så begynte å pendle frem og tilbake. Men det var en liiiten snurr på den pendlingen også, så vet ikke jeg.. Jeg er også bare 7 uker da. Holdt over håndleddet. Skulle jeg holdt over magen kanskje? Og hva er hva av snurring og pendling?

Tredde hårstrået rett gjennom, ingen knute, riktig?

 

Synes sånt er spennende og morsomt, men tror jeg får sjokk om det skulle stemme :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går den i ring over magen. så til sides i en S.... fart. så over til rundt igjen i full fart. hva betyr det da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, nå skal du høre.. leste innlegget ditt ennå en gang, og fikk NÅ med meg innholdet skikkelig! Hehe.. Over håndleddet viser hva man blir å få ila livet? Mens over magen viser det som er der nå. Den pendler helt klart over magen :)

Så jeg bare tipper på at snurring er gutt og pendling er jente? I såfall blir det jente her:) Spennende å se altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde over handleddet :) det gikk ringen til sides to ganger så begynte den å gi i zikk zakk... så over til runding så over til til sides igjen hehe. får vist unate mengder med unger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det kan være litt vanskelig å tyde, for den trenger ikke å være så tydelig hver gang. Pendler den frem og tilbake er det gutt, går den i ring eller i sirkel er det pike. Når du spår på håndleddet/underarmen viser den alle barna du får i løpet av livet. Tar du den på magen når du går gravid, viser den hva som er der. Kanskje den gjør begge deler på magen før kjønnet er bestemt da, men det skal vise riktig på hånden. Viktig at du holder hånden rolig når du gjør dette.

Jeg spår ikke min make (kjæreste) på dette, fordi det er ikke sikkert det viser det samme. Da kan det bli mye spekulasjoner og kanskje diskusjoner, for da tror man jo at det ikke blir de to til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe.. dette var moro! :) jeg fikk gutt, jente så gutt igjen over håndleddet. Og tydelig gutt over magen! Prøvde faktisk tre ganger over magen med samme resultat. Har hatt det på følelsen også...hihi... blir moro og se om det kan stemme.... 50 % sjanse for det da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syyyykt!!!

har en gutt fra før så da for den frem og tilbake på håndleddet å etterpå rundt å rundt å med en gang jeg tok vekk håndleddet slutta ringen...hmm tror jeg begynner å bli overtroisk her hihi:-p på magen for den rundt å rundt så dette blir spennendes:-)

er det vanlig med tidlig ultralyd der dere kommer i fra?hører mange er på ul i 12 uke...de vil jeg også....men her er de ikke vanlig før den vanlige i uke 17-19:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som tar UL i uke 12 tror jeg for det meste gjør det privat og betaler selv. Det er ganske vanskelig å få tidlig ul med mindre man har en spesiell grunn for det :)

Vi lurer på gjøre det.. Men får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Du er nok ikke overtroisk forde skal du se :-) Samme hvor mange ganger jeg gjør det, så stemmer det hver gang til meg. Men må si jeg er spent denne gangen ja:-)

Anngående ultralyd, så er ikke det vanlig før man er 17-19 uker på vei. De som har tatt det før det, betaler det selv ellers så har de hatt blødninger kanskje. Men det er ikke normalt med det så tidlig, de får jo ikke til å se så mye så tidlig allikevell. Var selv på ultralyd når jeg var 6 og 9 uker forrige gang, men det var på grunn av blødninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min synest vertfall jeg er litt skrullete som "tror" å gjør slikt hehe:-p men den som ler sist ler best kanskje...hiihi;-)alt for å få tiden til å gå nå før de er offisielt..syns tiden går seeeeeint vertfall så godt å ha denne siden å logge seg inn på å spør å grave:-)

nei jeg syns de virket ut på så mange at dem var på ul i uke 12 å de tror jeg at jeg også var med første men de var pga blødninger med meg også..håpe jeg slipper de denne gangen.....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...