molino Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Noen som har erfaring med å reise til Tunisia med småbarn?
cherry coke Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Har aldri vært med barn, men var der for en del år siden. Skal aldri tilbake. Slitsomt og stressende å være der.
Gjest Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Ikke med barn, men uten barn var det helt flott. Vi var i slutten av juli og det kunne bli drøyt varmt, men det var liksom meningen at vi skulle varmes opp inni ryggmargen ;-)
yasmina Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Vi var i T da eldste var 8 mnd og storkoste oss, var i port el kantoui ( eller noe som likner på det) .
molino Skrevet 24. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2009 Til dere som ikke var fornøyd: kan dere være så snill å begrunne det...
Amonym i dag Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 Jeg var der med mine foreldre for mange år siden (uten barn, var jo da ung selv;)). Jeg synes det var et slitsomt land. Innpåslitne mannfolk og en røff trafikk. Kunne ikke tenkt meg å dra tilbake dit - hverken med eller uten barn:)
dumme mamma Skrevet 24. august 2009 #8 Skrevet 24. august 2009 IKKE gjør det. Har ikke gjort det, men reist uten barn. FInt feriested, men altfor masete og innpåslitne folk. Ikke noe særlig med barn, velg heller Kreta, Mallorca eller Tenerifte. Helt supert!
It's all about me Skrevet 24. august 2009 #10 Skrevet 24. august 2009 Forferdelig sted. Innpåslitne er bare forbokstaven, de forfølger deg heller og prøver å lure fra deg penger. Maten er grei, men du må lete etter de bra stedene. Og de ser rart på deg hvis du går i for bare klær, så ta med lange skjørt og høyhalsede gensere. Reiser aldri tilbeke igjen, så deperat etter varme blir jeg aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå