oss2=3,snart 4 Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Og jeg er veldig klar for å føde! Gikk 11 dager over med første, og skjønner at det sannsynlig skjer nå også, men vil gjerne hilse på nurket NÅ!! Har prøvd akupunktur og ble strippet forje uke, da var det 3cm åpning, så jeg håper og håper! Skal få gjort litt husarbeid og vasket bilen idag, så kanskje det hjelper:) Noen andre som er veldig fødeklare??
2 blå :-) Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Jeg er så KLAR, men det skjer ingenting.. Bare en gjeng med kynnere og maserier. Jeg har 3 dager til termin, skal bli strippet imorgen. Gikk 3 dager over med første og har ett håp om at han skal komme i løpet av denne uka. Så nå er det storrengjøring av huset som står på tapetet hos meg.. Lykke til da :-))
mxima Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 3 cm åpning - men da e jo du like rundt hjørnet og får snart hilse på den nye! :-D jeg er flergangsfødende og må styre og streve i mange mange timer før jeg får 3 cm åning - d skyter ikke fart før 5 cm åpning. så med andre ord du har fått "GRATIS" 3 cm ;-D snart skjer d uansett - l ykke til
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Jaaaaaaaaaa!! Jeg har også to dager til termin, og leter med lys og lykter etter tegn... Blir slik at jeg sjekker papiret hver gang jeg har vært på toa for å se etter den berømte proppen eller tegningsblod, men neeida. Ingenting gitt. Og nå har jeg ikke lenger mensmurringer eller stikninger en gang. Har hatt det siste 3 ukene, og håpte at det skulle være modning. Men nå er jeg usikker siden det har gitt seg. Har hatt lurerier to netter på rad, men de gir seg altfor fort.... Vil at det skjer noe snart!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå