Gå til innhold

da gikk vannet.... :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig!! er 39 + 3 og skal ikke klage.. ( sender fødestøv til alle som er over termin!!! ) men det er nå deiligt at noe endelig skjer!! har enda ikke fått rier, så går her hjemme og venter på at de skal komme.. men vannet gikk altså i natt klokken 3:45.. og hvor jeg skvatt.. hehe..

åhh gleder meg sånn te å se prinsessa mi´... :D men gruer meg å litt te smertene og uvisheten om hva som skal skje.. er førstegangs.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende. Jeg er så spent på hvordan min fødsel vil starte. Håper vannet går, da er det liksom ikke noe tvil ;)

Skrevet

Så bra!!! Håper at det snart skjer noe mer da :-)

Gud så godt det må være å føle at det skjer noe, er laaange dager med venting nå (har 2 dager til termin selv...)

Lykke til!

Skrevet

Masse lykke til med jobben du skal igjennom i dag =) Er det største som kommer til å skje i livet ditt...om en stund har du den nydeligste babyen i armene dine og smertene er glømt : ))

Skrevet

ÅH lykke til!!!Fortell oss hvordan det gikk da:-)

Er 39 +0 i dag og er HELT KLAR for fødsel selv..hehehe.

Skrevet

takk for alle lykke ønskninger =) går fortsatt å venter da, men har da bynt så vidt med litt små rier.. håper de tar seg opp snart..

men noe kjempe artig er at veninda mi, ble akkurat satt igang, så nå skal vi ligge sammen på sykehuset og føde :D bli spendende å se om de kommer ut på samme dag.. :P

2 timer til jeg skal inn på kontroll nå :) spendende å se hva de har å si.. =)

( se bort ifra stavefeil, er ikke så sterk på norsk skriftlig.. :P dansk jeg ..)

Skrevet

Masse masse lykke til :)

Håper du får en fin fødsel - og suger til meg det jeg kan av fødestøv du sender over :):)

Skrevet

Så spennede Joy:)

Ønsker deg masse lykke til:D

Dette klarer du kjempe bra:D

Heier på deg:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...