Gå til innhold

Er det noen adventister her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv adventist, og lurer på om det er noen andre her inne også :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Er ikke adventist, men det er veldig interressant å høre om ditt trossamfunn, da jeg har vurdert dette selv (er kristen, for tiden uten menighet). Lest litt om syvendedags adventister og ser at mye er jeg veldig enig i :)

  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er adventist. Har vært her siden januar eller februar i fjor, men er mest inne på småtroll 0-1 år nå for tiden - eller i én måned til. Jeg er på dette forumet veldig sjelden, glemmer nesten at det er her.

 

Kondolerer med tvillingene dine. Jeg har selv mistet før og vet hvor vondt det er.

 

Send meg en pm eller svar her hvis du vil prate mer. Koselig at det er en annen adventist her!

 

Klem

  • 3 måneder senere...
Skrevet

Hei! Svarte deg på pm, 1MA, mamma 2010? !

 

Klem

Skrevet

Samboer gikk litt overstyr med pakke kalenderen før jul, så jeg tror barna mine er adventister nå. :)))

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...