Mamma til to guttegull Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Jeg er selv adventist, og lurer på om det er noen andre her inne også )
solsikke*solskinn*solstråle* Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Hei! Er ikke adventist, men det er veldig interressant å høre om ditt trossamfunn, da jeg har vurdert dette selv (er kristen, for tiden uten menighet). Lest litt om syvendedags adventister og ser at mye er jeg veldig enig i
shari_z Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Jeg er adventist. Har vært her siden januar eller februar i fjor, men er mest inne på småtroll 0-1 år nå for tiden - eller i én måned til. Jeg er på dette forumet veldig sjelden, glemmer nesten at det er her. Kondolerer med tvillingene dine. Jeg har selv mistet før og vet hvor vondt det er. Send meg en pm eller svar her hvis du vil prate mer. Koselig at det er en annen adventist her! Klem
shari_z Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Hei! Svarte deg på pm, 1MA, mamma 2010? ! Klem
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Samboer gikk litt overstyr med pakke kalenderen før jul, så jeg tror barna mine er adventister nå. ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå