Gå til innhold

Dere som har hatt lus eller ikke vil ha det!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var et interessant produkt i forhold til behandling av lus. Jeg ødela håret mitt skikkelig da vi ble smittet for noen år tilbake og jeg synes det var forferdelig å putte det sterke middelet i hodet på ungene.

Skrevet

Om det funker er det jo helt fantastisk, men er skeptisk.

Syns den nettsiden så skikkelig useriøs ut også, bare pga dårlig design, tror jeg...

og hvis det funker, hvorfor selges det ikke på apoteket da?

Skrevet

Ofte tar slike ting litt tid. Er det et seriøst produkt vil man finne det på apoteket om et par år.

Skrevet

Jeg hadde aldri bestilt noe fra en slik nettside. Det står overhodet ingen kontaktinfo, det er umulig å spore bedriften ut fra det som står på nettsiden. Underskriften til "daglig leder" er ikke engang med fullstendig navn. Alle de som liksom har uttalt seg om produktet er anonymisert til de grader slik at det like godt kan være selger som har skrevet det (noe det sannsynligvis er). Ikke er det oppgitt hvilken betalingsmetode du skal bruke heller. Hadde aldri oppgitt kortinfo på en side der jeg ikke får sport opp avsender av produktet.

Det verste er at det faktisk ikke er oppgitt hvilke virkestoffer dette middelet faktisk inneholder. Det eneste som står er at det er et naturmiddel.

I tillegg synes jeg det lyser svindel lang vei av nettsiden. Til og med jeg kunne klart å lage en mer proff side enn den der.

Skrevet

Sønnen min fikk lus da han var to år, dagen før vi skulle reise på vinterferie, ble det oppdaget, og de var mange, så han hadde nok hatt det en stund. Selv hadde jeg et par.

Tok kuren fra apoteket, og investerte i lusekam (som er det beste redskapet mot lus) Vi frøs alt vi hadde hatt kontakt med. Siden han var så liten og hadde tynne hårstrå, tok det veldig lang tid før vi fikk bukt med det. Vi gredde han to ganger om dagen, han fikk to kurer som foreskrevet, så ventet vi, og så fikk han kur på ny.

etter vel en måned var vi kvitt problemet. Om vi det en annen gang har jeg heldigvis lært meg at dette er ubehagelig, men ikke så ekkelt som jeg trodde det skulle være!

Jeg har heller lus og kammer meg selv og ungene i en måned enn å kjøpe denne mirakelkuren, for den tror jeg ikke noe på.

Og bare så det er sagt bhg var informert om at vi hadde lus, han var i bhg og ingen andre barn fikk det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...